У статті Independent про проблеми у ЗСУ знайшли слід ФСБ: що не так із публікацією

2 хвилини
7,6 т.
Британське видання опублікувало статтю про проблеми ЗСУ

Британське видання The Independent опублікувало відверто проросійську статтю про проблеми Збройних сил України у війні. У причетності до її авторства запідозрили співробітників Федеральної служби безпеки РФ.

Відео дня

Проаналізувавши матеріал та відомості про власників видання, таке припущення у Facebook зробив шеф-редактор OBOZREVATEL Орест Сохар. Він зауважив, що основний меседж статті у тому, що в українських Сил оборони вичерпуються ресурси, з натяком на те, що Україні час здаватися.

"Спершу трішки про меседжі самої статті: озброєнь у росіян у 20-40 разів більше, ніж у нас, українські воїни деморалізовані і є чисельні випадки дезертирства, нашим полоненим гнити у російських в’язницях роками, бо їх немає на кого обмінювати. Ага, і у нас ще й майже повністю вичерпався боєкомплект, західна допомога йде повільно, тому росіяни намагаються використати ситуацію на повну, аби прорвати нашу оборону", – зазначив Сохар.

Він зіронізував, що в статті не вистачає лише "невеличкої перчинки у вигляді заголовка "Україні пора сушити бойові весла"… тобто – здаватися".

The Independent опублікувало відверто проросійську статтю про проблеми у війні ЗСУ

"Але тут сам час подивитися, хто є власником видання, яке з англійської перекладається як "Незалежність". А там цілком залежні люди, при чому – від Кремля. Погляньте у Вікіпедію: на початку минулого десятиріччя її викупив російський КГБешний олігарх Олександр Лєбєдєв, а зараз володіє син – Євген", – наголосив шеф-редактор, зауваживши, що сьогодні ця "контора" називається ФСБ.

Орест Сохар вказав на російських власників видання

Як повідомляв OBOZREVATEL:

Лише перевірена інформація у нас в Telegram-каналі Obozrevatel. Не ведіться на фейки!